tisdag 17 juli 2012

TRÄNINGSVÄRK!!!!

Heej! Sorry för att jag inte har lagt ut vad som händer men jag är i Sälen och har inte alltid tid att sitta vid datorn :/ Men jaja, vi kom hit i lördags och typ va ute o gick lite. Söndag va jag hemma och tittade tv och satt vid min dator och la över bilder från nya kameran :) Igår va vi ute och gick i 4 jävla timmar. Jag hade bara ett par Björn Borg skor me mej så jag fick gå i sankmark, vattenpölar och lera. Och nu har jag träningsverk i benen. Idag har vi varit i Mora och gått i stan :) Köpte lite glass och lille bror hoppade i en hoppborg :P Senare va vi och bade, precis när vi skulle bade blev det kallt så vi fick typ bada i en halt timme :( 


Hoppas alla har haft finare väder än vi har :) Det har regnat för det mesta :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar